|
Post by Melinalover454 on Jul 7, 2009 20:37:11 GMT -5
yeah. it's like here i'll translate it, but it may be way wrong and make no sense. haha. ugh. i hate that they translate them off the site and then complain when they get an F on them. like hello! make the effort and do it yourself instead of relying on a computer site! haha yeah it does, but that's okay.
|
|
|
Post by Marousj on Jul 8, 2009 6:38:32 GMT -5
That's why I'm always fucked as well. They either want me to check it for them and correct everything, or when they're making it, they keep asking me what's this? how do I translate this? Is this right? pretty annoying!
|
|
|
Post by Hestella on Jul 10, 2009 6:40:09 GMT -5
Het waren echt gewoon kut boeken. Ook nog van dezelfde schrijver dus die kan er gewoon niet veel van. Wat ga je nu doen dan? Ik ben echt blij dat ik geen boeken hoef te lezen! lol wat ik nu ga doen euhh nou ik ga 'comercieel medewerker bank en verzekeringswezen' doen xDD klinkt heel apart en is het ook maarjaa zal wel zien hoe het loopt xDDD
|
|
|
Post by Marousj on Jul 10, 2009 7:01:26 GMT -5
lol wat houdt dat in? zegt me echt helemaal niks namelijk xD
|
|
|
Post by Hestella on Jul 10, 2009 7:50:38 GMT -5
nouja je leert over banken en verzekeringen en blablablabla xDD
|
|
|
Post by Marousj on Jul 10, 2009 12:58:09 GMT -5
lol zou echt niks voor mij zijn. Ik viel bij Economie al in slaap.
|
|
|
Post by Hestella on Jul 10, 2009 13:32:16 GMT -5
haha ik vond alleen eco nog beetje okay XDD
|
|
|
Post by Marousj on Jul 10, 2009 14:15:35 GMT -5
Ik had gewoon echt een vreselijk saaie leraar xD en de dingen die wij kregen vond ik gewoon echt niet boeiend. Vraag & aanbod, dat soort dingen, boeide me echt niet dus lol
|
|
|
Post by Hestella on Jul 11, 2009 4:19:27 GMT -5
onze leraar was beetje apart.. :S altijd een hand geven als je binnenkomt en zo.. :S ahh well ik vond het wel interesanter dan de rest van de vakken hehe XDD
|
|
|
Post by Marousj on Jul 11, 2009 14:26:13 GMT -5
Dat is zo droog lol ik had echt zo'n kwal voor Nederlands. Kon die man echt niet uitstaan. Z'n naam was Kauffman en boven de deur hing er een bordje met het kauffhaus. That really, really annoyed me lol Ik vond alleen Engels boeiend lol ookal wist ik alles al. Het was het enigste vak wat nog een beetje leuk was.
|
|
|
Post by Hestella on Jul 13, 2009 9:36:08 GMT -5
ohh nederlands daar had ik ook zoon freak voor in de 1e geloof ik brrr die was echt apart..,, die ging vertellen over hoe hij zijn (overleden)broer op de kast zag zitten als geest...
|
|
|
Post by Marousj on Jul 13, 2009 11:38:22 GMT -5
Okay.. daar zat zeker een steekje los! lol In de derde had ik echt een bitch. Iedereen had een hekel aan haar en er zijn ook wel eens rotjes naar haar gegooid xD
|
|
stardust
New Melina Fan
in love with Melina
|
Post by stardust on Jan 6, 2010 5:53:17 GMT -5
I love all three of these songs and I also like Waiting in the wings best I adore her voice, it's so great!!
|
|
|
Post by Marousj on Jan 6, 2010 8:35:55 GMT -5
It really is. She should sing more often! lol I'd love to hear her sing in CSI:NY.
|
|
stardust
New Melina Fan
in love with Melina
|
Post by stardust on Jan 9, 2010 11:16:58 GMT -5
Oh yes, she should definitely do that! Maybe something in Greek?
|
|