|
Post by Marousj on Jun 1, 2009 16:12:44 GMT -5
Well they started broadcasting season 5, the season that was in America, but they stopped.. and continued repeating season 3, like they've done a million times before. So it's basicly repeat all over.. and it's on two channels lol you'd think one of them would broadcast new episodes. Het was nice lol ik heb er in Januari ook stage gelopen en dat was bij een KLM lounge, dat was opzich nog wel leuk. Ik loop nu bij een sandwich bar en daar is dus geen zak aan. Heeft ook totaal niks met m'n opleiding te maken. Ben gelukkig bijna klaar. Zeker, met de trein is het maar 5 minuten En bloopers ook toch? Wou dat ik die kon zien. Wou dat die er ook bij CSI:NY op zaten! Want die DVD extra's zijn echt lame gewoon. Ik lurk er alleen lol gewoon een beetje rondkijken. maar heb er nog nooit iets gepost. Klopt.. ik zal in iedergeval de link steeds plaatsen als er bijvoorbeeld een nieuw interview uit is.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 2, 2009 1:06:32 GMT -5
like CSI:NY when season 5 started in America here they started as well with season 5 later they started with season 2 they started again with season 5 and now we got again a start of season 2 i don't even watch it any longer on TV.. :S lijkt me ook idd niet zo leuk om bij een sandwich bar te staan maar 5 waiioohh dat will ik ook ik moet waarschijnlijk volgendjaar even fijn 30 mins met de trein en overstappen.. heel fijn ik weet het niet er staat niet zo veel info over de dvd's op maarjaa toch will ik ze hebben LOL tjaa die extra's op CSI:NY zijn inderdaad zwaar zwak... noujaa het plaatsen van berichtjes dan LOL ik geloof dat ik progeluk ook een interview die jij hebt geupload op youtube erop heb gezet.. :S k ging gwn de lijst af maarja ik wil het wer wel vanaf halen zodat jij het kan posten als je wil
|
|
|
Post by Marousj on Jun 2, 2009 8:47:39 GMT -5
Yeah just like that. it's so lame. well I put it on.. but it's not like I"m really watching it. When I hear Melina's voice, I'll watch. But other then that. no. Is echt niks aan. Ik sta de hele dag brood te maken. En dan ook niet echt met lekker beleg erop. Bijvoorbeeld zalm.. dat is nou niet echt fijn, vooral niet als je vegetarisch bent. Opzich vind ik de trein niet zo erg, maar dat komt misschien ook omdat ik er nooit echt lang inzit! ik kan me voorstellen als je elke dag heel lang moet reizen dat het dan wel vervelend wordt. Heel erg zwak. Inplaats dat ze nou gewoon leuke interviews en behind the scenes erop zetten. Ik heb nu in iedergeval al m'n oude video's aangepast en die link er bij gezet Oh dat geeft niet
|
|
|
Post by Hestella on Jun 2, 2009 9:35:35 GMT -5
haha Okaay so you don't really watch csi or?XD brood maken klinkt ook idd niet echt als iets leuks.. :S zalm is dan idd niet goed als je vegetarisch bent tjaa dat zou zo leuk zijn interviews en behind the scenes maar nee zo slim zijn ze niet echt.. xPP jaa ik ga bij me volgende vids ook gwn even deze site promoten LOL en aangezien ik nu lekker 2 weken vrij heb heb ik genoeg tijd om dat te doen
|
|
|
Post by Marousj on Jun 2, 2009 11:46:46 GMT -5
I just download the CSI:NY episodes besides, on the TV you have the stupid commercials! Brood en overal moet dan rucola op en ook nog hele vieze gedroogde tomaatjes. Snap ook echt niet waarom mensen het kopen. Zalm en verschillende soorten worst. Van 1 soort worden je handschoenen helemaal oranje lol Volgens mij zitten er op de Amerikaanse DVDs veel leukere extra's. 2 weken vrij.. zou ik ook wel willen! Heb nu nog 2 weken stage en dan 2 weken portfolio.. dus dat wordt echt gewoon te druk.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 2, 2009 13:48:19 GMT -5
yeaah that's also a reason why i don't watch it on tv anymore it takes 60 mins to watch an csi ny epi and on dvd it's just 40 or so.. totally insane.. :S
ohh ranzig het klinkt gwn al vet vies XDDD
nou das niet waar van die dvd's want ik heb zegmaar ook van die dvd's van USA en daar staan ook zwaar vage extraas bij.. :S
nouja eigenlijk heb ik al zomervakantie maar ik moet zegmaar nog gebeld worden of ik geslaagt ben en dan mss nog een herexamen en dan de uitrijking en klaar =D
|
|
|
Post by Marousj on Jun 2, 2009 14:46:53 GMT -5
Yeah and I like it better without subs anyways they just distract me. The translation can be so off and they also just leave whole sentences out. so lame. Is het ook. En van die handschoenen worden je nagels dus gewoon geel. Echt niet leuk. Maar er staan wel meer extras op right? want volgens mij staan op sommige Nederlandse helemaal geen. Chill. Ik wil vakantie! lol ben echt op gewoon.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 2, 2009 15:38:45 GMT -5
yeaah me too tubs are only annoying and for people who don't understand english, not that i'm good in english but after watching so damn much times csi ny i understand the words they use GEEL.... :S klinkt niet echt gezond op de nederlandse niet echt veel nee je kan de aflevering wel kijken met comentaar van de schrijvers geloof ik nouja das wel bij seizoen 1 ik zal wel fies kijken op die andere dvd's of het heel veel uitmaakt of je nou die van USA hebt of NL ben nu toch wel benieuwd XDD wil het all lukken met providence? :$
|
|
|
Post by Marousj on Jun 2, 2009 15:58:06 GMT -5
Same here. You just get to know the terms they use. Like when House started out, I didn't understand any of the medical terms, but now I can understand most of them Na het wassen van je handen is het wel weer een beetje weg, maar toch. En nagellak gaat dus echt niet. De eerste dag had ik m'n nagels echt heel mooi gelakt.. na een paar keer de handschoenen aan en uittrekken was het er bij de meeste af. Heb ik echt nog geen tijd voor gehad. Was vandaag naar school en m'n mentor vond het wel leuk om maar even te zeggen dat onze portfolio aanstaande donderdag af moet zijn.. en het is echt te veel gewoon. te veel en te saai voor woorden.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 2, 2009 16:28:19 GMT -5
yeaah same here with CSI:NY, i dont know why i dont'watch house cause it sounds really great cuddy is from mcleods daughters or something like that right?XDDD das echt irri kan echt niet gezond zijn die handschoenen maar volgens mij is het ook dat spull wat ze erin doen dat reageerd met je nagels maar daar had je vast ook al aan gedacht LOL oh nou dan wens ik je heel veel succes daarmee &nd take your time ;D
|
|
|
Post by Marousj on Jun 2, 2009 16:46:27 GMT -5
It is great! lol No Lisa wasn't in that show I should know cos she and Melina are my idols Ik zou niet weten wat er in zit. Want wij hebben dus de ongepoederde versie.. en een vriendin van me, heeft juist weer die met poeder en daar worden der handen rood van! lol irritante handschoenen. Afgelopen zaterdag mocht ik zonder handschoenen, dat werkt echt zoveel beter. Thanks Het is best wel een big deal. als je het niet goed doet, kunnen ze besluiten om je niet naar het volgende jaar te laten gaan.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 3, 2009 1:31:14 GMT -5
ahh okaay well then i'm wrong LOL i've watched house too much so i had no idea LOL wow das dus echt raar nouja er zan ongetijfelt wel iets in zitten wat niet echt gezond it XDD maarjaa OMG nou dan moet je het bestwel heel erg gaan afmaken! ik hoor 17 juni of ik geslaagt ben zegmaar nou.... ik zit nu al helemaal te stressen ramp!!
|
|
|
Post by Marousj on Jun 3, 2009 13:02:31 GMT -5
lol that's ok. It's funny though, a lot of people confuse Lisa with Melina. Which is awesome in my opinion cos I both love them but I don't see why people think that En ze zijn een ramp om aan te doen lol ik moet small, maar die gaan heel irritant aan. Ben echt gewoon te lang aan 't kloten om ze aan te krijgen Het is echt irritant. En m'n mentor vond mijn ding tot nu toe het beste, dus ze heeft ook meteen maar even tegen de rest van de klas gezegd dat ze bij mij moesten wezen met vragen! lol Good luck, fingers crossed!
|
|
|
Post by Hestella on Jun 3, 2009 15:17:35 GMT -5
yeaah i don't see it either LOL today i bought some movies with melina in it OMG the guy from the shop didn't even know her as melina kanakaredes.. when i said from csi ny she knew OMG XDDD how can people not know her hoop voor je dat je ze snel niet meer aan hoeft daaas goed right? morgen moet je het inleveren he GOOD LUCK! Dankjeee ;D
|
|
|
Post by Marousj on Jun 3, 2009 15:59:53 GMT -5
Like way back, maybe the hair.. but now, Lisa her hair is totally different. Yeah? which DVDs did you buy? A friend of mine actually knows Melina from Providence! lol and not CSI:NY. I dunno, it's stupid lol but I have the same thing with Lisa. Like I have LE, inked on my arm. and when people ask what it means and I tell them.. they just don't know her. Not her not House, which is also really lame. lol nou dat zal dus wel moeten ik stond die dag bij een andere keuken ( die sandwich bar zit onder een dak met een soort van pub en ik mocht in die keuken staan ). Maar bij die sandwichbar moet je dus handschoenen. Thanks. Ben bijna klaar gelukkig. moet alleen nog een word document invullen.. wat best wel heel irritant is. Het gaat alleen maar over jezelf en je moet echt schrijven hoe goed je wel niet bent enzo.
|
|