|
Post by Marousj on Jun 9, 2009 8:48:38 GMT -5
Ik weet nu dus officieel dat het nergens op gaat slaan lol we hebben dus een gesprek met haar in een groepje van 4. en het duurt 45 minuten. In die 45 minuten moet je elkaar feedback gaan geven maar ook zeggen hoe je zelf bent veranderd, hoe je vooruit bent gegaan bla bla bla basicly alles wat niet interessant is. Mijne is ooit zelf stewardess geweest lol maar ze is gewoon zo blond. Het is echt altijd van. je kan alles aan me vragen. en dan vraag je iets en dan is het van ja dat weet ik niet dat moet je maar aan iemand anders vragen lol
|
|
|
Post by Hestella on Jun 10, 2009 2:47:35 GMT -5
OMG dat slaat idd helemaal nergens op.. OMG en dan nog wel 45 WTHeck..... daar word je vast heel blij van.. S; and wat een mentrixxx heb je dan als die het allemaal niet weet heeel smart.. ;O
|
|
|
Post by Marousj on Jun 10, 2009 10:22:40 GMT -5
Het grootste gedeelte van wat ik daar allemaal moet doen slaat nergens op lol je zou is moeten weten waar mijn Engelse mondeling van volgende week over gaat. DAT slaat pas nergens op. dat kunnen kleine kinderen zelfs nog. Ze is gewoon echt blond.
|
|
|
Post by Hestella on Jun 12, 2009 13:55:13 GMT -5
waar ging het over?? XD oh en volgens mij is die morfius ofzo van de matrix de 'supervisor' orzo van csi lv nu huh.. ;S of ik ben echt blind kan ook hoor
|
|
|
Post by Marousj on Jun 12, 2009 14:08:29 GMT -5
Dinsdag portfolio! iek lol ik ben dus ook gewoon totaal niet nerveus alleen de gedachte dat ik het moet gaan doen.. echt geen zin in lol En dat Engelse mondeling.. Ik moet dus m'n naam gaan spellen.. en je moet dan ook nog een beetje over jezelf gaan vertellen en er liggen dan 2 foto's en dan moet je een beetje gaan zeggen wat er op die foto's te zien is lol echt zo lame Jepz, dat is hem
|
|
|
Post by Hestella on Jun 12, 2009 15:32:13 GMT -5
jaa idd het klinkt al so saai 'portfolio' xDD
ohhhhh dat meen je niet das wel echt erg LOL XDDDD dat kan niet moeilijk zijn LOL XDDD
|
|
|
Post by Marousj on Jun 12, 2009 16:02:29 GMT -5
En dan nog 45 minuten ook! lol het scheelt wel dat je met z'n 4e in een groepje zit 2 van m'n groepsleden ken ik heel goed.. en dat andere meisje zit pas vanaf februari bij ons in de klas en die is echt afgezonderd samen met 3 andere dus we gaan ook niet echt me ze om.. en weten ook niet veel van ze lol wordt nog leuk. I know right. En zo is Engels dus al het hele jaar. Had ook in het begin al aangegeven dat het veelste makkelijk was. Bedoel, op m'n middelbare school was het Engels van de Havo al te makkelijk. En toen ik werk van VWO en Gymnasium kreeg.. dat was ook te makkelijk lol
|
|
|
Post by Hestella on Jun 13, 2009 11:49:26 GMT -5
ohhh das helemaal mooi gwn met 2 vrienden in een groepje en dan nog iemand das supper handig denk ik wens je echt suppppper veel geluk! serieus wow engels wonderkind ;D
|
|
|
Post by Marousj on Jun 13, 2009 13:27:28 GMT -5
lol thanks zal het wel nodig hebben om half 9 's ochtends Heb geen idee hoe dat zo komt M'n ouders kunnen dus echt gewoon geen Engels
|
|
|
Post by Hestella on Jun 16, 2009 11:55:28 GMT -5
noujaa betttterrrr toch?! XDD better goed in engels dan niet
|
|
|
Post by Marousj on Jun 16, 2009 12:36:43 GMT -5
lol dat is wel zo ik hoop echt dat het Engels op mijn school volgend jaar een beetje omhoog gaat. Want dit jaar was gewoon echt vreselijk lol en dan moest ik er ook nog gewoon elke les bij zitten.. echt dood saai
|
|
|
Post by Hestella on Jun 16, 2009 12:46:50 GMT -5
jaa idd dan leer je er ook echt gwn helemaal niks van x( wij hebben ook niet veel in engels geleerd sinds dat mens geen echt less gaf enzo.. ;S het was meer gwn praten enzo en dan stond zij daar het lokaal te vegen echt erg...
|
|
|
Post by Marousj on Jun 16, 2009 13:38:05 GMT -5
Ik bedoel.. in het begin van het jaar was er een Engels meisje in de klas. En de docent vroeg dus een keer, of iemand wist wat syllable betekent.. en dat is dus lettergreep.. en zelfs dat meisje wist dat niet! lol Dat m'n klas het niet wist, dat was echt gewoon begrijpelijk. Maar dat zij het dan ook niet wist lol echt shocking. En voor de rest hebben we echt alleen maar dingen zoals kleding, meubels en weg wijzen gedaan. Echt gewoon de easy stuff. lol dat soort dingen zijn bij ons in het lokaal niet eens aanwezig
|
|
|
Post by Hestella on Jun 22, 2009 5:54:20 GMT -5
dat klinkt wel beter dan mijn lessen hehe XDD noujaa opzich leer je wel wat maarjaa had toch wel meer willen weten nu.. xDD
en wow dat dat engelse meisje het ook niet wist is heel apart XDDD
|
|
|
Post by Marousj on Jun 22, 2009 6:06:39 GMT -5
I know right. Dat was echt gewoon apart. Bedoel dat m'n klas het niet wist, geen surprise.. maar dat zij het niet wist.. lol Geloof me, je zou gek worden. We hebben een boek.. en echt gewoon een te makkelijk boek.. en we hebben maar 14 chapters eruit gemaakt. over 1 chapter deed de klas zo'n 2 weken.. en dat boek gaan we dus volgend jaar ook nog gebruiken. En ik heb het al helemaal gemaakt so that should be fun lol
|
|